BİRAZDA MAGAZİN HABERLERİ :)

21 Ekim 2011 Cuma

Yine Kendi Tasarımım Olan Mutfak Avizem

evde kullanmadığınız eski çatal kaşık bıçakları atmayalım :))

                                          avize halkasını elektrik shop veya avizecilerden bulabilirsiniz   kaşık   çatalların    ucundaki halkalarda takıcılarda satılıyor veya varsa evde kullanmadığınız kolyelerinizden olabilir.
                                         benim evde eski kaşık çatal olmadıgı ıcın pazardan aldım uçları delik bulamadığımdan kendim deldirdim
son olarak sprey boya ile boyadım

8 yorum:

Gulsen dedi ki...

bayıldım tebrikler tatlım

Pastelmavi dedi ki...

Çok beğendim, süper bi çalışma olmuş :)

gps87 dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..Süper fikir valla...

ZüLâL'in dünyası dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar

Adsız dedi ki...

muhteşem orijinal bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

sprey boya markası numarası nedır acaba

Unknown dedi ki...

sprey boya markası ve numarası ?

ZüLâL'in dünyası dedi ki...

Funda hanim 4 sene önce yapmıştım hatırlamıyorum spreyi fakat jant boyası yazıyordu üzerinde